BLIV MEDLEM

Som medlem i Nakskov Kunstforening er du med til at dokumentere nødvendigheden af et blomstrende kulturliv på Lolland til glæde for fastboende, besøgende og turister, og at sikre udstillingsmuligheder for lokale kunstnere, såvel som inviterede gæstekunstnere.

Kontingent (2023)

Enkelt medlem kr. 275

Unge under uddannelse kr. 100

Firmaer og institutioner kr. 500

Meld dig ind ved at sende en mail til kasserer Grete Breinhild -

gretebreinhild@gmail.com - eller blot ved at udfylde formularen til højre. Du bedes venligst udfylde alle felter!

På forhånd tak!

Tak for din indmeldelse:-)

I forbindelse med din indmeldelse skal vi informere om flg.:

Nakskov Kunstforening benytter kun dine oplysninger (mailadresse/postadresse) til udsendelse af nyhedsbrev, mødeindkaldelser, invitationer til arr. samt udsendelse af giroindbetalingskort (abonnementsindbetaling). Vi sletter alle oplysninger, hvis du framelder dig, el. hvis foreningen ophører med at udsende nyheder eller lukker ned.

NAKSKOV KUNSTFORENING