TURE/AKTIVITETER 2023

Turen til InSitu 4. juni 2023

På denne dag, hvor solen atter strålede, mødte knap 30 medlemmer af ’Nakskov Kunstforening’ veloplagte op til årets udstilling i Reventlow Parken. Vi mødte en meget engageret Lotte Madsen, der professionelt førte os gennem udstillingen i parken.

Årets titel er ’SKØNT’ – og det var udstillingen. Udstillingen består af 8 værker af henholdsvis Katrine Ring, Parul Modha, Michael Dunk, Sergio Rubio Presa, Lotte Madsen, Bo Karberg og Jette Mellgren. To af værkerne er lydbilleder, der aktiveres af publikum.

Traditionen med kaffe og kage blev opretholdt på det nærliggende Bed and Breakfast. En god afslutning på en rigtig god dag, hvor vi også kunne glæde os over, at den meget smukke park var velbesøgt.

Klik på billederne for  at se dem i stort format