TURE

In Situ in
Reventlow Parken
28. Juni 2020

På denne søndag sneg 24 kunstglade mennesker sig ad regntunge veje til Reventlow Parken.

Her mødte vi en veloplagt Lotte Madsen, som leder årets udstilling, ligesom hun selv har præsteret en flot installation/kunstværk.

Lotte førte os engageret og smittende gennem dagens program. Vi har valgt at lade kunstnerne selv tekste deres kunstværker. Se billedserien.

Vi afsluttede dagen med et besøg på Pederstrup B&B, hvor vi blev underholdt med stedets historie af Lene Holse. Vi fandt et nyt fint sted at afvikle fester med op til 50 boende og spisende gæster.

Hent John Povlsens pdf her.

Klik for at se billederne i større format.

Når køerne kommer på græs
kunsttur d. 14 juni til Hummingen med Flemming Skude.

Efter et forår i coronaens skygge, hvor de fleste af os havde været i selvvalgt karantæne med renvaskede hænder omgivet af duften af sprit i diverse kvaliteter, havde vi endelig fået tilladelse til at samles mere end 10. Vi kunne helt lovlig samle op til 50. Folk var ellevilde – de ville se solen – de ville møde lyset. Jeg kan kun sammenligne det med den årlige fest i mit barndomshjem for køerne, der efter at have brølet utålmodigt længe endelig på en varm forårsdag kom på græs. De var kåde – vi var kåde, snakkende og forventningsfulde, da vi mødtes i Hummingen. Aldrig har vi tidligere været så mange. 41 havde valgt at få en kunstoplevelse denne søndag i juni.

Se hele John Povlsens turbeskrivelse her.

Klik her for at hente pdf.

Webmaster/Design & Udvikloing © DANSK INFODESIGN 2017