AKTIVITETER

UDSTILLINGER

Retrospektiv udstilling - Henrik Christoffersen i Skt. Nikolai kirke.

Se mere her.

Fernisering 2. august kl. 16.00

Se mere her

TURE

Se mere om årets ture her.

Foreningens 70 års Jubilæum. Se her.

UDSTILLINGER

Nakskov Kunstforening har ikke et fast udstillingssted, men der er tradition for, vi udstiller i Skt. Nikolai Kirkes sideskib en gang  om året. Ellers har vi mulighed for at bruge mødesalen på biblioteket. De senere år har vi udstillet på første salen i Toldbodbygningen i forbindelse med Nakskov Kulturfestival. Se mere om udstillinger i Skt. Nikolaj Kirke her.

TURE

Ligeledes afholder Kunstforeningen ture til diverse museer og gallerier, samt aktive kunstnere. I år gik turen til Fyn, til Keramikmuseet Clay og Johannes Larsen Museet i Kerteminde. Se mere om årets tur her.

Nakskov Byjubilæumsår

Se i øvrigt billeder fra Nakskov Bys 750-års jubilæum. Udgivelse af bøger, Nye skulpturer, Tur til billedkunstner Stig Weye udstilling på Museum Lolland Falster og ibrugtagning af den gamle Toldbod ved havnen, som Nakskovs nye Kulturhus.

Se mere om Toldboden her.